Dette er Fast Food Service Norge

Fast Food Service Norge AS er et innovativt selskap som ble etablert oktober 1999. Siden oppstarten har selskapet vokst jevnt og trutt, og er nå en betydelig leverandør i storkjøkkenmarkedet.

Vi jobber mot bedriftsmarkedet og har et spesielt fokus mot kjeder. Vi har kunder som McDonalds, Burger King, TGI Fridays, Egon, Nespresso og Starbucks. I tillegg har vi mange frittstående kunder. Vi holder til på Hvalstad i Asker, men leverer til kunder over hele Norge.

Salg

Vi liker å selge, men det viktigste for oss er at vi selger deg noe som passer ditt konsept. Vi vil aldri anbefale deg et produkt vi ikke tror du har behov for, eller vil nyte godt av. Vi har lang erfaring innen «Fast food»-segmentet, men har jobbet enda lengre med HORECA-markedet. Siden oppstarten har vi levert til hoteller, restauranter, sykehus, cateringselskaper, kaffebarer og fast food-kjeder.

Prosjektering

I større prosjekter får dere en egen prosjektleder som følger dere hele veien. Prosjektleder vil til enhver tid trekke inn nødvendige ressurser, slik at alt er under kontroll, alltid.

Har du spesielle ideer, eller ønsker hjelp til et nytt konsept, har vi et globalt nettverk som vi kan hente inspirasjon fra.

Support

Vi vet det er viktig med en god supportfunksjon. For alle maskiner vi har service på, har vi minst en produktspesialist. Vi kan også tilby support på telefon, Facetime og Skype, selvsagt uten ekstra kostnader. Du har også tilgang til brukermanual og forbruksdeler til dine produkter gjennom vår kundeportal. Den har du tilgang til fra alle plattformer.

Service

Når noe ikke virker, vet vi at det viktigste er å få maskinen tilbake i operativ drift så snart som overhodet mulig. Vi setter vår ære i å hjelpe deg raskest mulig.

Vårt servicesystem «Smart Service» holder deg oppdatert på tidspunkt for service og når den er ferdig. Hvert oppdrag er like viktig; Vi har tross alt «de beste kundene».

Serviceavtaler

De fleste maskiner har behov for jevnlig vedlikehold, derfor har vi laget serviceavtaler som vi utfører med faste intervaller. Du betaler for medgått tid som kontrollen tar. Etter kontrollen får du en rapport på stedet over tilstanden på maskinen.

Tekniker vil ha med seg de viktigste tekniske deler, samt forbruksdeler, slik at maskin eventuelt kan utbedres med en gang. Vi gjennomgår gjerne bruken av maskinen sammen med deg som kunde, og gir tips om godt vedlikehold. På din kundeportal har du oversikt over kostnader, kan finne manualer eller bestille service og forbruksdeler.

Her finner du kontaktinformasjon til alle ansatte i Fast Food Service Norge, vi er alltid behjelpelige om du har spørsmål eller utfordringer.